onsdag 6 januari 2010




Igår blev det ingen bra kväll, en massa salta kex, men inget godis i alla fall och idag blev det sushi som blev belöningen, så var i smakhimlen ett litet tag i alla fall.




2006 = året då jag rensade bland mina krämtuber sist uppenbarligen. Jättebra att ha ni vet. Mest gamla prover från jobbet som jag gamade åt mig. Tror jag hoppar det i fortsättningen och får över lite plats i stället. Det är ju rätt kul att kunna hitta det som faktiskt är användbart och verkligen använda upp alla dyra föryngringskrämer som ska ta bort varenda rynka. Ja, är man dum får plånboken lida ;-)




Har fått ihop lite foton på Boglösa-djuren. Gamla halvsura, men väldigt snälla, Tussan (tur det med dem klorna) och söta lilla galningen Sissi, som HATAR kameran. Tussan är väl inte helt överväldigad över sin nya polare, tror mest att hon tycker att hon är jäkligt jobbig. Jaga katt är ju nämligen skitkul hehe.








4 kommentarer:

  1. Oj, vad söt hon var hundtjejen!!

    SvaraRadera
  2. Akta träskorna :)
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Va kul monica! Jättebra idé! Du skriver ju bra också, och nisch har du ju redan eller har du nån ny idé? kram/Beate

    SvaraRadera
  4. Tack :-) Lotta tycker att vi ska ha en gemensam reseblogg och ska se när man får lite tid att spana på det, vore ju kul om vi kunde tipsa varandra om roliga och coola resemål.

    SvaraRadera