tisdag 5 januari 2010

Utan godis...

5 dagar utan godis snart! Och jag överlever :-) Det går faktiskt rätt bra till och med. Har fått dille på wraps med champinjoner, räkor och machésallat istället, så jäkla gott.

Och pengar sparar jag också. Ska ju shoppa på Europas största galleria i London i slutet av februari. http://uk.westfield.com/london/ Bor lägligt till alldeles vid den i Shepard's Bush på ett nytt tvåstjärnigt hotell, och vad det betyder brukar ju vara skitiga rum med fönster som inte går att stänga och med garderobsdörrar vända åt fel håll så man får leka ormmänniska för att komma in i dem. Fast det är ju såna saker som är lite kul också, det är ju det man minns sen. Frukost ingår i hotellnotan minsann, dvs några rostade bröd med liten marmeladklick och lite flingor i mjölk. Det är engelsk standard men ändå är det rätt coolt.

Men det blir ju efter Depeche Mode på lördagen. Ska bli så roligt att se dem live i min favoritstad. Behöver säkert öronpluggar, men det struntar jag i, det är min extaskväll.

Måste besöka gullungen Sissi (mammas valp) snart, eller "djävulen i söt förpackning" hon tydligen kallas numera :-)) Men för mig har hon bara visat sin lite blyga förtjusande sida och varit så söt och go som en nallebjörn. Långt lockigt hår och alldeles kolsvart, kan ju ååååååååååhhhhhhhhh-a för mindre...

4 kommentarer:

  1. Vad skoj att du också börjat blogga och jag fick äran att bli din första följare =) Monica, det här blir ett super år. Jag tror på dig! Allt är möjligt..... Kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen duktig som kan sluta äta godis. Jag försöker minska mitt godisintag, men sluta kan jag nog inte. /Ammi

    SvaraRadera
  3. Kul, kul med en ny blogg att följa! Hoppas du skriver mycket. Jag kommer att kolla ofta.
    /Nettan

    SvaraRadera
  4. Men det är bara godis det gäller, skulle aldrig orka med antisocker helt som yoghurt, vitt bröd och sånt, lite mänskligt måste det vara./Moa

    SvaraRadera